• King of Drums

Sat, 19 May 2012
    Panama, Amsterdam

• Riddimup XXtravaganza

Fri, 25 May 2012
    Paard van Troje, Den Haag

• Pure Winnery - Live Kalibwoy

Fri, 25 May 2012
    Mambo, Almere

• 911 - Cum Rumble in my Jungle

Sat, 26 May 2012
    North Sea Venue, Zaandam

• Kings & Queens: Live Rupee

Sun, 27 May 2012
    Hardersplaza, Harderwijk

• Afro Dance - 1 Year Anniversary

Fri, 01 Jun 2012
    Mambo, Almere

• Nicki Minaj - Pink Friday Tour

Mon, 18 Jun 2012
    Heineken Music Hall, Amsterdam

• Live on Stage: NAS

Thu, 28 Jun 2012
    Melkweg, Amsterdam

LATEST NEWS:
Reggae en Dancehall Riddims: King Tubby Vs. Wu Tang - Money Rules Everything Around luister hot hot zomerritme! (5) | Classic Material......Mystikal ft Pharrell - Shake Ya Ass checkdieVID (0) | Wordt 2012 Undisputed het jaar van DMX? gratis EP The Weigh In ! (83) | Brian McKnight legt uit!!!!!.... How your pussy works ,check het hier! (14) | Wejow 10 muizen in de blender en nog drinken ook! #Checkdieviezevideo (34) | Mega-Ass na plastische chirurgie, WoW check de video, gewoon kit uit de bouwmarkt! (11) | Moet even, oldskool Reggae Vibes! Jimmy Cliff brengt je//Many Rivers to Cross LIVE check het (12) | Wil je Dubstep leren dansen, dan kan Bill Cosby je helpen ahummm! Check het! (1) | Ne-Yo heeft met Clavin Harris de video van Let's Go uitgebracht! check het hier! (54) | Comazuipen in de Londense uitgaanswijk Soho schrikbarend, drungu als een malle! (12) | Erykah Badu aan het werk als "selector" wordt ze de next best DJ.? (38) | Ze doen het hard 4 weinig @AmierPapier@MichaelBryanNL @CLOCKWORKERZ @Whitedogg1104 @DretProbleem (27) | Jongen van 13 mishandeld door agent met taser. Je gaat 5 seconden krijgen MF. (30) | #mooie mensendingen; Gewoon te lelijk voor het schoolkoor! (41) | @TheNektar dropt 4 @scanmusicrec-Hosselen met @SALAHEDINONLINE! Het verleden wordt bepaald door het heden! (17) | Tweet LOL: where's the party @ check de pica (9) | fractieleider Jolande Sap van GroenLinks topless? Nee wel haar Mexicaanse linkse variant, Natalia Juarez! (31) | 87 jarige oma gearresteerd voor dealen crack aan undercover agent! (46) | Lets reminisce hot music: Keyshia Cole Ft.2Pac - Playa Cardz Right #Weetjenogdingen (53) | Check de foto's ‘The Big Boss’ himself, Daddy Yankee in The Sand Amsterdam,@ConcertGroup @BMS_NL (14)
RELIGION ACTIVE TOPICS
Total 250, displaying 151 - 180
Page 6 of 9

Pages: 123456789
PEACE-MAKER
PEACE-MAKER  | AGE 33 | Yerushalayim
August, 2008
  0   0

Meller wrote:
zo zeggen ook veel seriemoordenaars dat ze door god zijn gestuurd..

een profeet van God komt niet om dood en verderf te verkondigen maar bekering tot God
yorka
yorka | AGE 49 | Marowijne
August, 2008
  0   0

PEACE-MAKER wrote:
Meller wrote:
zo zeggen ook veel seriemoordenaars dat ze door god zijn gestuurd..

een profeet van God komt niet om dood en verderf te verkondigen maar bekering tot God
no boy. in mijn conceptie stuurt god niemand. hij komt zelf
  0   0

Voodoo Chilli wrote:
geloof je in evolutie of in de schepping zoals in de bijbel? en waarom?

vrind ik snap niet wat de tegenstrijdigheid tussen deze twee termen zijn? Waarom formuleer je jouw stelling zo?
  0   0

als er nou een tijdmachine ff snel wordt uitgevonden dan kunnen we kijken wie er gelyk heeft xD

ik geloof niet de bijbel is net een boek en je kan geen verhalen echt presies vertellen en ik vond het begin al raar dat eva uit een rip van adam kwam hoe kan dat nou o,0 van zoon klein bot een mens maken oke dat zal wel

nogh iets waarom denken veel mensen dat het een HIJ is niemand heeft hem/haar ooit gezien het volgens mij ook niet eens een mens ..

evolutie lykt mij meer logies maar kyk meer naar de toekomst dan naar het verleden

btw mensen praten wel over het paradijs maar heeft iemand dat ook echt gezien O_O ik zou daar niet willen zijn hoor alles maar perfect.. dat gaat langsaam ook vervelen xD
yorka
August, 2008
  0   0

Ggeenss wrote:
als er nou een tijdmachine ff snel wordt uitgevonden dan kunnen we kijken wie er gelyk heeft xD

ik geloof niet de bijbel is net een boek en je kan geen verhalen echt presies vertellen en ik vond het begin al raar dat eva uit een rip van adam kwam hoe kan dat nou o,0 van zoon klein bot een mens maken oke dat zal wel

nogh iets waarom denken veel mensen dat het een HIJ is niemand heeft hem/haar ooit gezien het volgens mij ook niet eens een mens ..

evolutie lykt mij meer logies maar kyk meer naar de toekomst dan naar het verleden

btw mensen praten wel over het paradijs maar heeft iemand dat ook echt gezien O_O ik zou daar niet willen zijn hoor alles maar perfect.. dat gaat langsaam ook vervelen xD
you're right boy
JR_Rast
JR_Rast | AGE 29 | Rotterdam
August, 2008
  0   0

Ggeenss

God kan alles.

God is man en vrouw. God is Geest. Het gaat gewoon ter aanduiding. Hij is veel respectvoller dan Het. Waarom Hij en niet Zij? Omdat mannen de bijbel in elkaar gezet hebben. Heerste vroeger een soort beeld, maar nu veranderd het. Dat is ook deels verwerkt in de nieuwe bijbelvertaling.

Ach ja het is maar waar je van houdt...
yorka
August, 2008
  0   0

JR_Rast wrote:
Ggeenss

God kan alles.

God is man en vrouw. God is Geest. Het gaat gewoon ter aanduiding. Hij is veel respectvoller dan Het. Waarom Hij en niet Zij? Omdat mannen de bijbel in elkaar gezet hebben. Heerste vroeger een soort beeld, maar nu veranderd het. Dat is ook deels verwerkt in de nieuwe bijbelvertaling.

god is noch man noch vrouw. anders is god partijdig en dat kan niet
JR_Rast
August, 2008
  0   0

yorka wrote:
JR_Rast wrote:
Ggeenss

Quotes

God kan alles.

Quotes

Quotes

god is noch man noch vrouw. anders is god partijdig en dat kan niet

Hij is onpartijg, omdat Hij man en vrouw is. Dus dat mannen de heersers zijn klopt van geen kant.
  0   0

yorka wrote:
Ggeenss wrote:

you're right boy

uhh Gurl ??

[q=JR_Rast]Ggeenss

God kan alles.

waarom red god HAAR aarde niet ? de mens is um zwaar aan het verklote

die mannen met hun acties de vrouw naar beneden halen slaat eght nergens op god heeft de mens de verkeerde hersens geven o,0
JR_Rast
August, 2008
  0   0

Ggeenss wrote:
yorka wrote:
[q=Ggeenss]als er nou een tijdmachine ff snel wordt uitgevonden dan kunnen we kijken wie er gelyk heeft xD

you're right boy

uhh Gurl ??

JR_Rast wrote:
Ggeenss

God kan alles.

die mannen met hun acties de vrouw naar beneden halen slaat eght nergens op god heeft de mens de verkeerde hersens geven o,0

Je zegt het goed, de mens is het aan het verkloten. Redt God het dan krijg je te horen dat een perfecte wereld saai zou zijn. Daarom redt God de wereld niet wanneer de mens dat wilt. God redt die mensen die Hem gehoorzaam geweest zijn. De mensen die niet geholpen hebben deze wereld te vernietigen. Waarom moeten mensen dei een perfecte wereld saai vinden, in een perfecte wereld zijn? Ze zouden die perfecte wereld alleen maar opfokken. En dan begint dat verhaaltje helemaal op nieuw...

God heeft de mens helemaal niet verkeerde hersenen gegeven, want veel goed kan voortkomen uit de hersenen en veel goed komt eruit voort. Het zijn mensen die hun hersenen verkeerd gebruiken of zelfs niet gebruiken, waardoor slecht komt.
Servant_of_GOD
Servant_of_GOD | AGE 26 | Rotterdam
August, 2008, modified August, 2008
  0   0

Voodoo Chilli wrote:
geloof je in evolutie of in de schepping zoals in de bijbel? en waarom?

peace be upon You

laat me het op deze manier zeggen.

Elke Schepping van GOD evolueert binnen de grenzen waarin ze kunnen evolueren.

een situatie schets.

een vis zal niet evolueren in een hond.

en een aap zal ook niet evoleren in een mens.

sommige evolionnisten zegge dat de aap 90% overeen komt met de mens.

ook al was het 99%, dan praten we nog steeds over 300.000 nucleotides die verandert horen te worden .

de menselijke gene bevat 300.000.000.000 nucleotides, 1% daarvan is 300.000.

een voorbeeld hieronder .

In this computer age, we have mathematical laws that tell us whether a certain event is probable or not. If we throw five numbered cubes up in the air and let them fall into a guided straight line, the probability laws tell us the number of possible combinations we can get: 1x2x3x4x5=120 combinations.
Thus, the probability of obtaining any combination is 1 in 120, or 1/120, or 0.0086.
This probability diminishes fast when we increase the number of cubes.
If we increase them by one, the number of combinations becomes 1x2x3x4x5x6=720, and the robability of getting any combination diminishes to 1/720, 0.0014.
Mathematicians, who are very exacting scientists, have agreed that the probability diminishes to "Zero" when we increase the number of cubes to 84. If we work with 84 cubes, the probability diminishes
to 209x10 (raised to the power of) -50, or

0.00000000000000000000000000000000000000000000000000209

We learn from the Quran that evolution is a divinely designed fact:

Life began in water: "From water , we initiated all living things." [ 21:30, 24:45 ]

Humans are not descendants of monkeys: "he started the creation of Man from mud." [32:7 ]
Man is created from "aged" mud: "I'm creating the human being from 'aged' clay." [15:28 ]
  0   0

JR_Rast wrote:
Ggeenss wrote:
Quotes
you're right boy

uhh Gurl ??

JR_Rast wrote:
Ggeenss

Quotes

God kan alles.

Je zegt het goed, de mens is het aan het verkloten. Redt God het dan krijg je te horen dat een perfecte wereld saai zou zijn. Daarom redt God de wereld niet wanneer de mens dat wilt. God redt die mensen die Hem gehoorzaam geweest zijn. De mensen die niet geholpen hebben deze wereld te vernietigen. Waarom moeten mensen dei een perfecte wereld saai vinden, in een perfecte wereld zijn? Ze zouden die perfecte wereld alleen maar opfokken. En dan begint dat verhaaltje helemaal op nieuw...

God heeft de mens helemaal niet verkeerde hersenen gegeven, want veel goed kan voortkomen uit de hersenen en veel goed komt eruit voort. Het zijn mensen die hun hersenen verkeerd gebruiken of zelfs niet gebruiken, waardoor slecht komt.

mooi punt ,,
ik ben niet gelovig maar ik vraag me veel dingen van het geloof af ,,
mn vriendin vertelde dat in het begin adam en eva van die boom hadden gegeten en dat kwam door een engel.. en god verban hun uit het paradijs
maar god had het togh gezien dat die engel ervoor zorgde hoezo werden adam en eva gestraft.. ik krijg zeker het antwoord dat adam en eva niet naar god luisterde

iedergeval my maakt nie eght veel uti waar we vandaan komen ben blij dat ik er nu wel ben maar togh altijd handig om dat te weten ghehe,,
JR_Rast
August, 2008
  0   0

Ggeenss wrote:
JR_Rast wrote:
Quotes

uhh Gurl ??

Quotes

mooi punt ,,
mn vriendin vertelde dat in het begin adam en eva van die boom hadden gegeten en dat kwam door een engel.. en god verban hun uit het paradijs
maar god had het togh gezien dat die engel ervoor zorgde hoezo werden adam en eva gestraft.. ik krijg zeker het antwoord dat adam en eva niet naar god luisterde

iedergeval my maakt nie eght veel uti waar we vandaan komen ben blij dat ik er nu wel ben maar togh altijd handig om dat te weten ghehe,,

Als je leert van je ouders dat je geen drugs mag gebruiken, en dan komt op straat een vriendin en zegt tegen je van neem drugs, en je neemt het terwijl je weet dat je anders geleerd hebt. Wiens verantwoordelijkheid is dat je het toch genomen hebt? Van je vriendin of van jezelf?
En bovendien de slang heeft in de bijbel ook zn 'straf' gekregen. Maar Adam en Evan kregen de gevolgen van het niet luisteren en die moeten ze dragen en wij ook vanwege de verantwoordelijkheid die wij hebben.
yorka
August, 2008
  0   0

JR_Rast wrote:
Ggeenss wrote:
Quotes

mooi punt ,,

Als je leert van je ouders dat je geen drugs mag gebruiken, en dan komt op straat een vriendin en zegt tegen je van neem drugs, en je neemt het terwijl je weet dat je anders geleerd hebt. Wiens verantwoordelijkheid is dat je het toch genomen hebt? Van je vriendin of van jezelf?
En bovendien de slang heeft in de bijbel ook zn 'straf' gekregen. Maar Adam en Evan kregen de gevolgen van het niet luisteren en die moeten ze dragen en wij ook vanwege de verantwoordelijkheid die wij hebben.
wat je zaait zul je oogsten. is je zaaizaad goed en kan je goed zaaien op een zaaibed dan zal het resultaat niet erom liegen
freetimer
freetimer | AGE 35 | Rotterdam
August, 2008
  0   0

Als je leert van je ouders dat je geen drugs mag gebruiken, en dan komt op straat een vriendin en zegt tegen je van neem drugs, en je neemt het terwijl je weet dat je anders geleerd hebt.

Je hebt het niet geleerd , het is je opgelegd dat je het niet moet gebruiken .
Dit is gewoon een standaard protocol van ouders die men vertelt tegen hun kinderen , net zoiets als neem geen snoep van vreemde mensen .

Bijna elke ouder zegt dat tegen hun kinderen en toch zie je dat kinderen het toch doen , omdat ze het niet hebben geleerd wat drugs precies is .
Het zou heel anders zijn als de kinderen zien wat de effecten zijn van drugs en waar je leven heen kan gaan als men drugs gebruikt .
Een kind denkt wel tien keer over na als men drugs verslaafden zien of zien hoe het slechtse van iemand naar boven kan komen als ze drugs gebruiken .

Maar wat gebeurt er vaak , ik noem het de adam en eva situatie .
Men krijgt een gebod en weet niet eens de gevolgen .
Ze zien alleen blije kippen op een partij die zeggen dat drugs ok is , maar ze niet de negatieve kant van drugs .

Wiens verantwoordelijkheid is dat je het toch genomen hebt? Van je vriendin of van jezelf?

Het is jou verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt , maar als je nog een kind bent dan is het de verantwoordelijkheid van je ouders over de kennis die een kind heeft .

Maar Adam en Evan kregen de gevolgen van het niet luisteren en die moeten ze dragen en wij ook vanwege de verantwoordelijkheid die wij hebben.

Als volwassene vind ik dat je de verantwoordelijkheid moet nemen , maar een kind is na mij mening net zo onschuldig als adam en eva .
De schuldige is na mij mening volgens het verhaal god , net zoals de ouders schuldig zijn als ze een kind niet goed hebben voorbereid .
En dat is iets wat ik onmogelijk kan accepteren ,god de schuld geven

yorka
August, 2008
  0   0

freetimer wrote:

Als je leert van je ouders dat je geen drugs mag gebruiken, en dan komt op straat een vriendin en zegt tegen je van neem drugs, en je neemt het terwijl je weet dat je anders geleerd hebt.

Je hebt het niet geleerd , het is je opgelegd dat je het niet moet gebruiken .
Dit is gewoon een standaard protocol van ouders die men vertelt tegen hun kinderen , net zoiets als neem geen snoep van vreemde mensen .

Bijna elke ouder zegt dat tegen hun kinderen en toch zie je dat kinderen het toch doen , omdat ze het niet hebben geleerd wat drugs precies is .
Het zou heel anders zijn als de kinderen zien wat de effecten zijn van drugs en waar je leven heen kan gaan als men drugs gebruikt .
Een kind denkt wel tien keer over na als men drugs verslaafden zien of zien hoe het slechtse van iemand naar boven kan komen als ze drugs gebruiken .

Ze zien alleen blije kippen op een partij die zeggen dat drugs ok is , maar ze niet de negatieve kant van drugs .

Wiens verantwoordelijkheid is dat je het toch genomen hebt? Van je vriendin of van jezelf?

Het is jou verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt , maar als je nog een kind bent dan is het de verantwoordelijkheid van je ouders over de kennis die een kind heeft .

Maar Adam en Evan kregen de gevolgen van het niet luisteren en die moeten ze dragen en wij ook vanwege de verantwoordelijkheid die wij hebben.

Als volwassene vind ik dat je de verantwoordelijkheid moet nemen , maar een kind is na mij mening net zo onschuldig als adam en eva .
De schuldige is na mij mening volgens het verhaal god , net zoals de ouders schuldig zijn als ze een kind niet goed hebben voorbereid .

satan was de schuldige toch
JR_Rast
August, 2008
  0   0

J
e hebt het niet geleerd , het is je opgelegd dat je het niet moet gebruiken .

Sorry freetimer, maar dit is nonsense... Ik heb geleerd dat ik geen drugs mag gebruiken, omdat het je kapot maakt etc. Zelfs met voorbeelden van kijk naar die man die zit te spuiten daar, kijk hoe zijn leven verwoest wordt etc. En alle mensen in mijn omgeving doen het zo.
Adam en Eva wisten precies wat de gevolgen waren, namelijk de dood en de kennis hebben over goed en kwaad. Soms moet je gewoon luisteren wanneer je gewaarschuwd wordt, want als je het eenmaal ervaart dan is het te laat. Dat is wat ouders doen en God in dit geval ook, je waarschuwen voor iets, want als je het eenmaal ervaart dan ben je te laat. Luisteren naar ouders is soms het beste, ook al weet je niet wat precies de gevolgen in houden.

Je zult het zwaar krijgen vriend. Als je jezelf van alles de schuld gaat geven over wat fout gaat in je kinds leven. Serieus... Kinderen hebben een eigen wil. En ook zij zullen de gevolgen moeten dragen, ouders kunnen veel, maar niet alles. Een kind moet ook lessen leren in dit leven, om zo geestelijk te groeien. Niet alles is de fout van een ouder.

Ach ja dat is jou visie. Adam en Eva waren geen kinderen, trouwens. En als je ze zo ziet,... Naar je ouders dien je te luisteren. Tenzij je het duidelijk is dat je ouders verkeerd zijn.
freetimer
August, 2008, modified August, 2008
  0   0

Sorry freetimer, maar dit is nonsense... Ik heb geleerd dat ik geen drugs mag gebruiken, omdat het je kapot maakt etc. Zelfs met voorbeelden van kijk naar die man die zit te spuiten daar, kijk hoe zijn leven verwoest wordt etc. En alle mensen in mijn omgeving doen het zo.

Dat leert iedereen , we krijgen het allemaal wel op scholen of in je omgeving .
Maar dat iemand drugs gaat gebruiken kan aan zoveel factoren liggen , men gaat echt niet vanuit van ik ga de geboden negeren .

Het ligt er meer aan de situatie waar men zich op dat moment in bevind en aan de middelen die men kan beschikken .
En aan of men een reden denkt te hebben om te gebruiken , ik heb zelf nog nooit iemand gezien die zei van ik ga gebruiken omdat mijn ouders zeggen dat ze het niet moeten doen .

Dus ookal zeg jan en alleman dat drugs slecht is of what ever , de omgeving en de persoonlijke situatie en wat die persoon weet speelt een grotere rol bij de keuze om te gebruiken .

Precies zo was dat men adam en eva , hun omgeving was nieuw en ze hadden geen kennis en ze wisten niet wat de gevolgen waren als ze de geboden negeerde .

Je zult het zwaar krijgen vriend. Als je jezelf van alles de schuld gaat geven over wat fout gaat in je kinds leven. Een kind moet ook lessen leren in dit leven, om zo geestelijk te groeien. Niet alles is de fout van een ouder.

Geen enkel last zal te zwaar voor me zijn en dat weet ik omdat ik zelf al veel ben doorgaan en ik leef nog steeds , deze verantwoordelijkheid neem ik graag op mij en ik zal mijn kind echt niet in de hel laten .

Wat ik bedoel is dat ik mijn kind niet opleid als of een of andere robot , ik heb haar nooit gestraft en ik zal dat ook nooit doen .
Het is ook na mij mening helemaal niet nodig om iemand te straffen als je jou kind leert wat ze wilt doen of wat ze wilt ondernemen .

Dus als ze op de muur tekent , dan heb je de keuze om boos te worden en te straffen of je kan er om lachen en het zo laten .
Of wat je ook kan doen is je kind proberen te inspireren om ergens op te tekenen zodat ze kan tekenen op papier , je kan haar dus leren om iets te maken zodat ze het kan laten zien aan de ouders .
Dan sla je twee vliegen in een klap , ze is dan bezig haar creativiteit te ontwikkelen en ze tekent niet meer op de muur .

Dit geld met alles , door haar vrije wil gaat ze iets willen doen en het enige wat de ouders horen te doen is dat te ontdekken in hun kind .
Zodat ze hun kind de juiste begeleiding kunnen geven die het kind nodig heeft .
Inplaats van het kind negeren en bombarderen met speelgoed en daarna klagen dat het kind drugs gebruikt of het verkeerde pad op gaat , dan komen ze met die praatjes : ik snap er niets van hij was altijd zo lief ....

Ach ja dat is jou visie. Adam en Eva waren geen kinderen, trouwens. En als je ze zo ziet,... Naar je ouders dien je te luisteren. Tenzij je het duidelijk is dat je ouders verkeerd zijn.

Mensen die niet eens weten of ze naakt waren kan je op een lijn zetten met kinderen onder de twee jaar .
En het is te simpel bekeken door te zeggen naar je ouders hoor je te luisteren , daarnaast zeg je tenzij je ouders verkeerd zitten .

Er is maar een manier om achter te komen of je ouders verkeerd zitten , en dat is door niet blindelings te luisteren en eerder goed over nadenken over het gene wat je ouders hebben gezegd .
Of doordat je al heb gezien in je omgeving dat je ouders ongelijk hebben .

Adam en eva konden op de eerste plaats niet weten wat de gevolgen zijn , en ze konden ook niet weten wat de dood precies in houd ookal hadden ze er daar goed over nagedacht .
Dus de verantwoordelijke is de gene die ervoor heeft gezorgd dat ze in die positie terecht kwamen , want hij kon ervoor zorgen dat ze die kennis konden beschikken nadat hij ze heeft gemaakt .
Als hij ze had geleerd dan konden ze onmogelijk verleid worden , en daarom vind ik het verhaal onzin of het was niet de ware god in dat verhaal en ik denk zelf het laatste.

PS: ik heb even ge-edit want ik haalde twee reply's door elkaar .
yorka
August, 2008
  0   0

JR_Rast wrote:
J
e hebt het niet geleerd , het is je opgelegd dat je het niet moet gebruiken .

Adam en Eva wisten precies wat de gevolgen waren, namelijk de dood en de kennis hebben over goed en kwaad. Soms moet je gewoon luisteren wanneer je gewaarschuwd wordt, want als je het eenmaal ervaart dan is het te laat. Dat is wat ouders doen en God in dit geval ook, je waarschuwen voor iets, want als je het eenmaal ervaart dan ben je te laat. Luisteren naar ouders is soms het beste, ook al weet je niet wat precies de gevolgen in houden.

Je zult het zwaar krijgen vriend. Als je jezelf van alles de schuld gaat geven over wat fout gaat in je kinds leven. Serieus... Kinderen hebben een eigen wil. En ook zij zullen de gevolgen moeten dragen, ouders kunnen veel, maar niet alles. Een kind moet ook lessen leren in dit leven, om zo geestelijk te groeien. Niet alles is de fout van een ouder.

hoe weten kinderen wanneer hun ouders verkeerd zijn ?
JR_Rast
August, 2008
  0   0

yorka wrote:
JR_Rast wrote:
J
Quotes

Quotes

Quotes

dat weet je gewoon
JR_Rast
August, 2008
  0   0

Dat leert iedereen , we krijgen het allemaal wel op scholen of in je .factoren liggen , men gaat echt niet vanuit van ik ga de geboden negeren .

Nee vaak is het nieuwsgierigheid, het geveol van ik moet erbij horen. Anderen is het omdat ze zwak zijn. Ze kunnen problemen niet aan. En je ziet wat ervan komt, om welke reden je het ook doet. Luisteren naar die lessen van je ouders is het beste wat je kan doen.

Precies zo was dat men adam en eva , hun omgeving was nieuw en ze hadden geen kennis en ze wisten niet wat de gevolgen waren als ze de geboden negeerde .

Denk je dat ik alles geprobeerd heb in mijn leven tot zover? Ik ben dan gek... Ik hoef niet te proberen als mijn ouders me zeggen dat het slecht is. Dus nooit in me leven zal ik drugs gebruiken. Nooit behoefte aan gehad. Precies hetzelfde met de dood. Zoals ik al zei, God waarschuwde in de bijbel staat duidelijk dat nieuwsgierigheid en ongehoorzaamheid adam en eva leidde en dat geeft aan dat ze gewoon fout zaten. natturlijk moet je als mens om te kunnen groeien je fouten maken, maar als je sommige fouten maakt dan is het gewoon te laat en is er geen weg terug, daarom proberen je ouders je te zeggen om dat niet te doen, want als je het gaat proberen te ondervinden is het te laat.

Geen enkel last zal te zwaar voor me zijn en dat weet ik omdat ik zelf ...in de hel laten .

Maar niets is zo zwaar dan je eigen kind ten gronde te zien gaan en dan nog jezelf de schuld gaan geven daarvoor. Ik zie dat in mijn omgeving. En wanneer dat kind eenmaal de vrijheid en daardoor niet luistert naar jouw adviezen is het afgelopen. Maar goed je moet zelf weten hoe je je kind opvoed. Is niet mijn zaak. Het viel me gewoon op.

Dus als ze op de muur tekent , dan heb je de keuze om boos te ,,,....,,
Dan sla je twee vliegen in een klap , ze is dan bezig haar creativiteit te ontwikkelen en ze tekent niet meer op de muur .

Je hebt het nu over tekenen op de muur. Je zult zelf wel weten dat het leven veel ernstiger is, dan tekenen op de muur. En ook veel complexer.

Dit geld met alles , door haar vrije wil gaat ze iets willen doen en het enige wat de ouders horen te doen is dat te ontdekken in hun kind .
Zodat ze hun kind de juiste begeleiding kunnen geven die het kind nodig heeft .

Ja en begeleiding is dat je soms grenzen trekt.
Inplaats van het kind negeren en bombarderen met speelgoed en daarna klagen dat het kind drugs gebruikt of het verkeerde pad op gaat , dan komen ze met die praatjes : ik snap er niets van hij was altijd zo lief ....

Nee dat is ook niet goed.

Mensen die niet eens weten of ze naakt waren kan je op een lijn zetten met kinderen onder de twee jaar .
En het is te simpel bekeken door te zeggen naar je ouders hoor je te luisteren , daarnaast zeg je tenzij je ouders verkeerd zitten .

Dat is jouw idee, je weet dat niet. Ik zie het anders. Adam en eva hadden verstand, en ze wisten dat het niet mocht, maar ze lieten zich overhalen. Dat is voor mij al een teken dat ze volwassenen waren, maar anders dan het beeld dat wij tegenwoordig hebben van volwassenen.

Adam en eva konden op de eerste plaats niet weten wat de gevolgen zijn , en ze konden ook niet weten wat de dood precies in houd ookal hadden ze er daar goed over nagedacht .

Nee sommige gevolgen kan je niet overzien, daarom moet je gewoon luisteren naar degene die het goed met je bedoelen.

Dus de verantwoordelijke is de gene die ervoor heeft gezorgd dat ze in die positie terecht kwamen , want hij kon ervoor zorgen dat ze die kennis konden beschikken nadat hij ze heeft gemaakt .

Weet je wat het grappige is. Eva wist heel goed wat de gevolgen waren. Want de 'slang' had gezegd wat ze waren en daar verlangde ze naar.
Soomige dingen leer je pas als je ze ervaart en wanneer je ervaart is het te laat. Ook al wisten ze wat de gevolgen waren, ze hadden toch gegeten want ze wilde de kennis hebben over goed en kwaad. En dus net als God worden. Awel dat hebben ze kregen...
freetimer
August, 2008
  0   0

Nee vaak is het nieuwsgierigheid, het geveol van ik moet erbij horen. Anderen is het omdat ze zwak zijn. Ze kunnen problemen niet aan.En je ziet wat ervan komt, om welke reden je het ook doet. Luisteren naar die lessen van je ouders is het beste wat je kan doen.

Er spelen wel meer factoren mee dan nieuwsgierigheid of erbij horen en ik vind het tekort over nagedacht om ze zwak te noemen .
Veel kinderen hebben geen schijn van kans en zijn overgeleverd aan een paar ouders die totaal niet weten wat ze doen , die worden mishandeld of achtergelaten of misbruikt .

Deze kinderen zijn al kapot gemaakt voordat ze hebben geleerd te rekenen en dat heeft weer effect op hun leven , hierdoor kunnen ze de gekste dingen gaan doen in de toekomst .
Dat heeft niets met meelopen te maken of met zwakheid of nieuwsgierigheid , maar gewoon men dat ze scheit hebben aan hun lichaam .
Ze vinden dat hun lichaam zoveel dingen hebben meegemaakt dat het nu toch niet uitmaakt wat er mee gebeurd .

Of wat dacht je van kinderen die op straat leven en alles willen gebruiken om maar te ontsnappen aan de realiteit waar men zich in bevind .
En zo zijn er nog veel meer zaken waar men van wilt ontsnappen alleen weten ze niet hoe , of ze staan er letterlijk alleen voor omdat niemand wat voor hun wilt doen .
Deze kinderen leven in een wereld die ver van normaal is en drugs is in hun ogen de enige ontsnapping en tegelijkdertijd is het hun gevangenis.

En dat is de hele probleem , niet dat men niet luistert maar dat er juist vraag naar is en in de vraag zit de probleem .
En elke probleem kan opgelost worden als er tenminste iemand rondom de kinderen is die hun kan helpen.

Denk je dat ik alles geprobeerd heb in mijn leven tot zover?

Jij kan jezelf toch niet vergelijken met adam en eva .
Je leeft onder de mensen en je ziet van alles en nog wat en het kan zijn dat je daarvan kan leren , maar het verhaal van adam en eva is een hele andere koek .

Zoals ik al zei, God waarschuwde in de bijbel staat duidelijk dat nieuwsgierigheid en ongehoorzaamheid adam en eva leidde en dat geeft aan dat ze gewoon fout zaten

Ik zie dat nergens staan
http://www.statenvertaling.net/bijbel/gene/3.html

natturlijk moet je als mens om te kunnen groeien je fouten maken, maar als je sommige fouten maakt dan is het gewoon te laat en is er geen weg terug, daarom proberen je ouders je te zeggen om dat niet te doen, want als je het gaat proberen te ondervinden is het te laat.

Is dit niet tegenstrijdig met dat jezus je zonden vergeeft als je gelooft in jezus en leeft als hoe de bijbel je vraagt te leven ?

Maar niets is zo zwaar dan je eigen kind ten gronde te zien gaan en dan nog jezelf de schuld gaan geven daarvoor. Ik zie dat in mijn omgevingEn wanneer dat kind eenmaal de vrijheid en daardoor niet luistert naar jouw adviezen is het afgelopen. Maar goed je moet zelf weten hoe je je kind opvoed. Is niet mijn zaak. Het viel me gewoon op.

Dit is pure onzin , wie zeg dat ik het zo zie dat me eigen kind ten gronde zie gaan ?
En hoe kom jij nou erbij dat ze opeens niet meer luistert naar mijn adviezen als ze de vrijheid heeft ?

Je ben zomaar aan het speculeren over de toekomst, kijk me dochter is 5 en het is zelfs zo ver dat zij mij komt vertellen hoe bepaalde zaken moet .
En tegelijkdertijd staat ze open om van me te leren , en dat komt omdat ik haar dat zo heb aangeleerd .
En dit zal alleen maar verder gaan ontwikkelen , en dat zal niet zomaar verbroken worden tenzij ik me kind een reden geeft .

Dus als zij zeg maar kapot gaat om welke reden dan ook , dan zal ik er voor haar zijn om haar te leren dat het een situatie is waar zij van kan leren , en tegelijkdertijd zal ik haar uitleggen hoe ze hiermee in de toekomst kan omgaan.

Het is pas zwaar voor mensen die niet weten hoe ze hun kinderen kunnen helpen , het gevoel dat je jou kind niet kan helpen is misschien wel een van de ergste gevoelens die een ouder kan krijgen .
De ergste is het verlies van een kind .

freetimer
August, 2008
  0   0

Je hebt het nu over tekenen op de muur. Je zult zelf wel weten dat het leven veel ernstiger is, dan tekenen op de muur. En ook veel complexer.

Het is een voorbeeld van wat een kind kan doen en waar een kind gestraft voor kan worden op verschillende manieren .
Of had ik moord of diefstal moeten schrijven ?

Het gaat gewoon om de manier van hoe je met een kind moet omgaan , ze doen niet zomaar iets en dat hoor je als ouders in te zien .
En als de ouders dat inzien dan kunnen ze het kind de juiste begeleiding geven zodat het kind zich verder kan ontwikkelen .
Het schrijven op de muur is een voorbeeld wat elk kind misschien wel heeft gedaan en waar de ouders verschillend op reageren .

Ja en begeleiding is dat je soms grenzen trekt.

Is toch logisch , waarom de tafel van 9 aan haar leren als ze de tafel van 3 nog niet kent ?

Dat is jouw idee, je weet dat niet.

En jij ook niet en daarom kunnen we alleen er vanuit gaan van wat er staat geschreven , er staat nergens dat ze volwassen of kinderen waren .
Er staat ook nergens dat ze een verstand hadden en er staat nergens dat eva heel goed wist wat de gevolgen waren , en ookal had de slang dat gezegd .
Er zit een groot verschil tussen iets horen en iets begrijpen , en je kan het alleen begrijpen als het jou word uitgelegd .

Wat ik dus uit het verhaal haal is dat ze of blind waren of een verstand hadden van een twee jarige kind .
En dat zeg ik omdat ze volgens het verhaal eerst van de vrucht hadden gegeten en daarna pas inzagen dat ze naakt waren .
Dit getuigt niet in mijn ogen naar een volwassene met een verstand , dat jij eruit kan halen dat ze wel een verstand hebben van een volwassene is voor mij een raadsel .

Nee sommige gevolgen kan je niet overzien, daarom moet je gewoon luisteren naar degene die het goed met je bedoelen.

Dan moet je eerst weten wat goed is , ze hadden nog niet gegeten van de boom der kennis om goed en slecht .
Dus in hun situatie wist men niet wat goed of slecht was , een gebod heeft dan geen enkele waarde .
Het kan namelijk goed of slecht zijn ,weten hun veel.

Maar de gene die de boom daar heeft geplaatst en de slang ook heeft gemaakt en ervoor gezorgd dat ze allemaal in de paradijs kunnen zijn , en er ook voor heeft gezorgd dat adam en eva niet weten over goed of slecht .
Is dus volgens jou logica niet de verantwoordelijke van dat adam en eva van de vrucht hebben gegeten ?

Eva wist heel goed wat de gevolgen waren. Want de 'slang' had gezegd wat ze waren en daar verlangde ze naar.

Nee hoor ,de slang had gezegd dat god loog en dat ze niet dood zouden gaan en gewoon de kennis zou beschikken over goed en slecht .
En als je op de eerste plaats niet weet wat goed of slecht is , of niet eens weet wat een leugen is en dat hoort ook bij goed en slecht , en ook niet weet wat een gebod inhoud dan vind ik het logisch dat ze van de vrucht aten.
Want ze weten niets , je zegt wel ze hebben verstand en ze wisten de gevolgen maar dat zijn gewoon jou eigen interpretaties van het verhaal .
In mijn ogen is het bewijs duidelijk , het gaat om de kennis van goed en slecht die hun nog niet beschikten .
En daarmee is elke keuze die ze hebben gemaakt voordat ze ervan hebben gegeten niet goed of niet slecht , het ligt er midden in omdat men niet beschikte over de kennis en worden die keuzes dus gemaakt uit onwetenheid .

yorka
August, 2008
  0   0

JR_Rast wrote:
yorka wrote:
Quotes

dat weet je gewoon
het gaat om de kinderen niet om jouw
A-x-e-l
A-x-e-l | AGE 27 | Rotterdam
August, 2008
  0   0

Voodoo Chilli wrote:

Waardoor is de DNA volgens jouw leer beschadigd danwel vervuild geraakt.

want we zijn een kopie van een kopie van een kopie van.. ga zo maar door

Genetische mutaties zorgen altijd voor een afwijkend reultaat. waarom denk je dat wanneer een broer en zus met elkaar kinderen krijgen dat de kans groot is dat deze kinderen zwakbegaafd zullen zijn. dit komt omdat ze allebei dezelfde fouten op hun DNA hebben zitten. als deze foute stukjes met elkaar versmelten krijg je nieuwe foute stukjes.

En dit is evolutie. Het is niet per definitie fout maar wel per definitie afwijkend. Zo onstaan langzamerhand verschillen die voor voordelen kunnen zorgen bij het overleven. Recht van de sterkste.
A-x-e-l
August, 2008
  0   0

DoYouFeelMe wrote:
APOCALYPSE wrote:
Quotes

Het licht was dus eerder dan God.

God was er altijd al. God is Het Licht en uit het Licht is van alles gekomen...

Jezus is uit Het Licht (God) voortgekomen bijvoorbeeld..

Nee het helal was er altijd. Dit kan je nu op geen mogelijkheid meer ontkrachten.
A-x-e-l
August, 2008
  0   0

Azeroth wrote:
Baibureh wrote:
Quotes
En toen zijn we magisch ge-evolueerd, oke. Dus over een paar duizend jaar hebben vrouwen geen okselhaar meer?

misschien, tot die tijd kunnen ze blijven harsen

Als alleen vrouwen met weinig okselhaar genaaid worden. JA!
  0   0

A-x-e-l wrote:
DoYouFeelMe wrote:
Quotes

God was er altijd al. God is Het Licht en uit het Licht is van alles gekomen...

Jezus is uit Het Licht (God) voortgekomen bijvoorbeeld..

Nee het helal was er altijd. Dit kan je nu op geen mogelijkheid meer ontkrachten.

want?
A-x-e-l
August, 2008
  0   0

Omdat hij dan zijn eigen zin ontkracht.
APOCALYPSE
APOCALYPSE | AGE 102 | Al Bahr Al Ahmar
September, 2008
  0   0

A-x-e-l wrote:
Voodoo Chilli wrote:

Quotes

want we zijn een kopie van een kopie van een kopie van.. ga zo maar door

Genetische mutaties zorgen altijd voor een afwijkend reultaat. waarom denk je dat wanneer een broer en zus met elkaar kinderen krijgen dat de kans groot is dat deze kinderen zwakbegaafd zullen zijn. dit komt omdat ze allebei dezelfde fouten op hun DNA hebben zitten. als deze foute stukjes met elkaar versmelten krijg je nieuwe foute stukjes.

En dit is evolutie. Het is niet per definitie fout maar wel per definitie afwijkend. Zo onstaan langzamerhand verschillen die voor voordelen kunnen zorgen bij het overleven. Recht van de sterkste.

Zo is het en niet anders.
Total 250, displaying 151 - 180
Page 6 of 9

Pages: 123456789
SHARE | |
stroesd
stroesd yesterday 1:01 PM
Animal-Instinct
Animal-Instinct 4 days ago
FlyAssMamita
FlyAssMamita Tue 01 May
replied in topic: Fucking saai hier