• Dale Don Dale XXL Valentine Edition

Sat, 11 Feb 2012
    Club Roses, Amsterdam

• Chocolate Sunday

Sun, 12 Feb 2012
    Cinema, Rotterdam

• Dopenez

Sat, 18 Feb 2012
    Paard van Troje, Den Haag

• BMS - Live Bow Wow & Omarion

Fri, 24 Feb 2012
    The Sand, Amsterdam

LATEST NEWS:
Gym Class Heroes ft Neon Hitch met Ass Back Home remix Beluister het hier! (1) | Nicki Minaj de vrouwelijke Weezy in Wonderland, check de picca! (4) | Adele treedt eindelijk weer op, bij de uitreiking van de Grammy Awards & remix van someone like you, door Cosmic Dawn , check (13) | NEWVID:Fat Joe met Ride For My Hait, check het! (50) | @MurdaTurk & @FSGreen - Baws Önder in het PP2G Huis of hiphop! Eerst was ik Nemo nu ben ik Jaws (35) | @SteveAngello,Swedish House Mafia v Knife Party - Antidote remix dub CHECK het nummer!! (17) | Behind The Scenes bij:de nieuwe video van reggae man Busy Signal, check Come Over (6) | 2 hot sexyvideo:BNICE - Cancer - Body 2 Body Freestyle checkut (16) | Tha Doggfather aka Snoop Doggy Dogg Snoop Dogg vertelt: check de Party Legends!!!! (24) | NEWVID:David Guetta beste DJ van de wereld ,zijn waanzinnige video met Nicki Minaj Turn Me On (22) | Jersey Shore ster #Snooki is zwanger, de geruchten blijken dus toch waar, of? (12) | ‘Roll It Light It‘video is eindelijk uitgekomen, een unieke combinatie tussen Cypress Hill & Rusko! (21) | Rick Ross is gaande geeft concert in A’dam’ The Sand @BMS_NL @Concert (132) | PP2G-Release the House;Alex McGhee - Mmm Dada check die track (11) | Chris Brown assisteert @BUSSABUS met "Why Stop Now"check en oordeel! (27) | Day26 ahummmm did they' Made Love Lately' nieuwe vid, waar zijn de single ladies? (2) | WTF:2 jongens 14 & 16 om Arnhem & Overvallers maken Monopoly-geld buit,'Ga direct naar de gevangenis (7) | Wanna 2 hear 1 lekkker mashup?een combo van classic rockHoly Guacamolevs “dirty Hip Hop” (3) | Haircuts:Whip My Hair back & forth Willow Smith is KAAL, do we like it check de picca! (20) | Biedt X factor 500 miljoen $$$$$ voor Beyonce? WOW dat is veel buit! (16)
TRAVEL ACTIVE TOPICS
Total 24
sehanoe
sehanoe | AGE 33 | Rio De Janeiro
January, 2008
  0   0

Ik ga over 1 maandje ongeveer voor een weekje naar dubai.
Is er iemand al geweest hier..
tips zijn welkom..
  0   0

ik ga daar op huwelijksrijs
DeadlyPerfection
DeadlyPerfection | AGE 30 | London, City Of
January, 2008
  0   0

Met meer dan 2000 euro gaan want je gaat zien, en je gaat willen kopen.

-Een dag of 2 langs alle emiraten gaan,met de auto en een kaart is het te doen, uiterard wel met geelschap.
-er zijn 2 beachparken, 1 in de buurt van het centrum en een in de burt van Al Sharjah , die is de beste n meest relaxte als je rust wil, zondag is de drukste dag op de stranden, lees: veel mannen op t strand.
-arabaisch tjimmies zijn leuk,prachtig, maar vergeet het, mits je in de cel wil belanden.
-highland hotel als e van sleezy tenten houdt met 99% hoertjes
-Burj Uman mall en IBN Battuta mall bezoeken. Deze zijn de leukste en meest exclusieve. Er zijn betaalbare winkels (alleen bij Burj Uman heb je exclusieve shops zoals LV, Gucci,5th ave e.d.
-naast t burj al arab heb je ook een mall, in oud arabisch gedecoreerd, moet je doen, leuke restaurants, shiesha!!,tjimmies, alles onder 1 dak
-onthoud vooral dat je in iemands anders land bent, anders kan t je duur komen te staan.
-dont bring drugs!!!!
  0   0

-arabaisch tjimmies zijn leuk,prachtig, maar vergeet het, mits je in de cel wil belanden.

DeadlyPerfection
January, 2008
  0   0

Turtle wrote:

niet grappig want toen ik wegging flirtte 2 van die vrouwelijke douanes met me.

0   0

waren ze cute?
DeadlyPerfection
January, 2008
  0   0

die abayas lieten weinig door maar ze hadden we leuke gezichten.

maar na al die verhalenb die ik daar gehoord heb betreffende uhm"interculture dating" zag ik direct visioenen van mij in een of andere stoffiuge isoleercel met zweepslagen op mn rug.
  0   0

hopen dat je daar in trinidad geen last van zult hebben
DeadlyPerfection
January, 2008
  0   0

die abayas hebben overigens wel iets sensueels over zich.En dan nog arabische parfums en die mooie opgemaakte ogen.

dus Sehanoe,dont let the dark side tempt you!
  0   0

Dubai the place 2 b !!!

Burj al Arab!
don't 4get, if ur planning 2 go inside.... NO JEANS!

Wild wadii!!!

It's woth it, go 2 Abu Dhabi aswell!
small Island with its lovely beach
HarlemWorld
HarlemWorld | AGE 33 | 's-gravenhage
January, 2008
  0   0

sehanoe wrote:
tips zijn welkom..

ja ben er geweest, toen k nog jong was..
airport is van marmer en goud..!
dat land is very very impressive..
have fun..
lucky bastard..
DeadlyPerfection
January, 2008
  0   0

volgensmij is Abu Dhabi GEEN eiland.

@Harlem:Emiraat, Dubai is een Emiraat, verenigde Arabische Emiraten is een land.
HarlemWorld
HarlemWorld | AGE 33 | 's-gravenhage
January, 2008
  0   0

klopt, had et moeten weten..
sehanoe
February, 2008
  0   0

Harlem_World wrote:
sehanoe wrote:
tips zijn welkom..

ja ben er geweest, toen k nog jong was..
airport is van marmer en goud..!
dat land is very very impressive..
have fun..
lucky bastard..

niet haten brada..
Ps- change of plans.. vertrek morgen al

@ deadly - thanks voor de tips man..
  0   0

met alle respect, maar is dubai echt zo interessant om te zien? behalve het shoppen en de exclusiviteit.. is het een hype?

en de mensen die geweest zijn, willen jullie nog een keer gaan en waarom?
sehanoe
February, 2008
  0   0

ben alweer terug.. dubai was te dope gewoon.
Black_Hawk_Down
Black_Hawk_Down | AGE 28 | Woqooyi Galbeed
February, 2008
  0   0

Dubai is idd gruwelijk....... veel geshopt in de golden souk
DeadlyPerfection
February, 2008
  0   0

lol weet je wat fatoe is, ik ben 7 maanden daar geweest en niet EEN keer ben ik naar de golden souk geweest. Reden, fucking hell om daar met de auto naartoe te gaan en met taxi al helemaal niet. Next time,

en Dubai is mwaah idd beetje hype maar ook leuk om te doen, voor een weekjke, voordeel is dat je goedkoop naar elke plek in het MO kan gaan vanaf Dubai.
DeadlyPerfection
February, 2008
  0   0

sehanoe wrote:
ben alweer terug.. dubai was te dope gewoon.

highland hotel gedaan ?

:O
SayWhat
SayWhat | AGE 30 | Rio De Janeiro
March, 2008
  0   0

Nu op NL3
  0   0

Dubai, daar moet ik gwn een keer geweest zijn.
  0   0

Kan iemand me even een heeeeeeeeleboel vertellen over Dubai?

Want ik heb besloten dat ik volgend jaar écht moet gaan, na het zien van de vliegprijzen (vielen mee ) dus ik moet mn vriend even over zien te halen om mee te gaan!

Ik wil alles weten... de hots en nots enzo!!!!
-5starchick
-5starchick | AGE 21
June, 2008
  0   0

i luv dubai
DeadlyPerfection
June, 2008
  0   0

WhiteRose wrote:
Kan iemand me even een heeeeeeeeleboel vertellen over Dubai?

Want ik heb besloten dat ik volgend jaar écht moet gaan, na het zien van de vliegprijzen (vielen mee ) dus ik moet mn vriend even over zien te halen om mee te gaan!

Ik wil alles weten... de hots en nots enzo!!!!

óveral iseen hotspoti dubai. het is een kleine emiraat(net zo groot als Utrecht) probeer in het centrum te komen te zitten want het verkeer is een chaos. Do's:Lekker uit eten,eten is goedkoop.Shoppen,strand(niet op vrijdag want dan is het testosterongehalte massaal)
Donts:uitgaan naar discotheek,je kan er bedrogen uitkomen want 99% van de nightclubs zijn hoerententen.
Total 24
TRAVEL
SHARE | |
tabita
Pics 1
Last Seen Mon 23 Jan
Funky-Creators
Pics 1
Last Seen October, 2009
PeterTee
Pics 1
Last Seen Thu 22 Dec